onsdag 13 september 2017

Magmaskin läge 4 a



Efter ca 1,5 dagars vila från kreatinin och träning så ökade jag på magmaskinen till läge 4 från läge 3. 
Säger i filmen att jag kommer köra med läge 4 a , 25 reps och 2 set och resten av 125-150 repetitioner på läge 3 .Men ska testa häften av varje , tex värma upp med 25 på läge 3 och sedan öka till 4an i 25 *3 för att sedan gå ner till 3 an igen med de sista 25-50 repsen.

Man ser att magen får arbeta även om mina rutor är lite maskerade, än så länge  
Om ett par veckor så borde det tagit lite mera än i dag . Tänkte jag skulle höja till läge 4 nästa vecka men väljer att köra lite varierat redan nu. 
https://youtu.be/Bcc1gWautlQ

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Magmaskin läge 4 a

Efter ca 1,5 dagars vila från kreatinin och träning så ökade jag på magmaskinen till läge 4 från läge 3.  Säger i filmen...