lördag 9 september 2017

Magmaskinen kort introduktion Ab Cruncher

Min korta beskrivning på magtränaren och inställnings lägen.
Kan varmt rekommendera den förutsatt att man har den framme , inte under sängen eller garderoben, då jag inte använt den så här mycket förrns nu .
Förmodligen beror träningssuget , från tanke till handling, på BCAA och leusin plus kreatinet men även på b.la zink tillskott som verkar tagit udden av min ständiga luftvägsinfektion.
Vissa kallar den för five minutes shaper och kostar runt 1200 kr  och ska man ha en som pallar 95+ kg så är det five minutes  shaper pro som gäller och den går på upp till 1800 kr . Men finns andra märken också så bara söka på Ab Cruncher så får man ett antal liknade i varierande prisklasser.(
Min är ett annat märke )


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Magmaskin läge 4 a

Efter ca 1,5 dagars vila från kreatinin och träning så ökade jag på magmaskinen till läge 4 från läge 3.  Säger i filmen...